zaterdag 13 augustus 2011

John Haze – 100 jaar Jaap Valkhoff

De Groningse zanger en musicus is zeker geen onbekende in Rotterdam. Hij treedt regelmatig op in de Maasstad. Met liedjes van Jaap Valkhoff oogstte hij tot zijn eigen verbazing enorm veel respons  van het publiek. ‘Het voelde als een warm bad’, aldus de zanger.

In de Locust studio in Kropswolde heeft hij een compleet album opgenomen met twaalf Valkhoff- liedjes. Zowel de producer als John zeiden in tijden niet meer zo genoten te hebben van het  opgenomen repertoire. Met zijn prettige zangstem, zichzelf begeleidend op accordeon en saxofoon,  heeft Haze een aantal bijzonder geslaagde tracks opgenomen, met vanzelfsprekend bekende  nummers als ‘Diep in mijn hart’ en ‘Japie de Portier’, maar ook iets minder bekende juweeltjes als  ‘Ja, dat is de liefde’ en ‘Kijk mij eens aan’. Ga naar www.johnhazemusic.nl voor meer informatie  over deze sympathieke artiest.

Tracklist:
1. Dat straatje - 2. Diep in mijn hart - 3. Ik zie de haven al - 4. Kijk mij eens aan - 5. Dat kan alleen in Rotterdam - 6. Japie de portier - 7. Op de Schiedamsedijk - 8. Ja, dat is de liefde - 9. Op Katendrecht zijn de nachten lang - 10. Denk jij nog aan die tijd? - 11. Hij is weer gaan varen - 12. Langs de Maas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten